27/4/09

Προαγωγές και Απολυτήρια ορθοδόξων μαθητών χωρίς το μάθημα των θρησκευτικών;

Η εφαρμογή στην πράξη των εγκυκλίων του κ. Στυλιανίδη για τα θρησκευτικά οδήγησε στην απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών (ΜτΘ) και Ορθοδόξων μαθητών. Η μέχρι σήμερα μάλιστα αδιαφορία του κ. Σπηλιωτόπουλου για το ζήτημα μπορεί να οδηγήσει δυστυχώς μέσα στις επόμενες μέρες σε ένα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά σχολεία φαινόμενο: Στην έκδοση Απολυτηρίων τίτλων ή την προαγωγή Ορθοδόξων μαθητών στις επόμενες τάξεις χωρίς το μάθημα των Θρησκευτικών.
Αν αυτό συμβεί, τότε:

1)Καταλύεται η ισοτιμία μεταξύ των μαθητών στα ελληνικά Γυμνάσια και Λύκεια. Κάποιοι μαθητές αναιτιολόγητα λαμβάνουν ισότιμο απολυτήριο ή προάγονται σε άλλη τάξη με την εξέταση λιγότερων μαθημάτων από τους άλλους.
2)Δημιουργείται κακό προηγούμενο για τις επόμενες σχολικές χρονιές. Είναι σαφές ότι σε σχολείο που υπάρχουν φέτος Ορθόδοξοι μαθητές που έλαβαν απαλλαγή από το ΜτΘ, το ίδιο θα ζητήσουν πολύ περισσότεροι μαθητές του ίδιου σχολείου την επόμενη σχολική χρονιά. Αν μάλιστα συνυπολογιστεί το γεγονός ότι παρανόμως σε πολλά σχολεία οι απαλλαγέντες μαθητές δεν διδάχτηκαν άλλο μάθημα, ούτε απασχολήθηκαν σε άλλη αίθουσα (όπως προβλέπει η τρίτη εγκύκλιος Στυλιανίδη), τότε το κίνητρο της «τεμπελιάς» θα οδηγήσει πολλούς συμμαθητές τους να ζητήσουν απαλλαγή το νέο έτος.

Επομένως:
Απαιτείται άμεση απόσυρση των εγκυκλίων Στυλιανίδη για τα θρησκευτικά αν στο Υπουργείο Παιδείας διατηρούν ελάχιστη παιδαγωγική και ελληνοχριστιανική ευαισθησία.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σύγνώμη για την έκφραση, αλλά η "μπαχαλοποίηση" είναι ο καλύτερος τρόπος να περνάς μέτρα επώδυνα.Δημιουργούνται δεδικασμένα,πάνω στα οποία οι άθεοι κύκλοι θα "πατήσουν" στο μέλλον.Δεν βλέπετε τον Συνήγορο του Πολίτη πως χειρίζεται το θέμα που προέκυψε με το 132ο δημοτικό σχολείο;Πάνω στις παράνομες και αυτοσχέδιες ιδέες της προηγούμενη διευθύντριας στηρίζεται ο ΣτΠ.Έτσι θα γίνει και με το ΜτΘ.Μην τρέφουμε αυταπάτες.

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)