30/5/13

Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων με βάση τα νέα Προγράμματα Σπουδών;

Ασαφής είναι ο τρόπος υπολογισμού των κενών και πλεονασμάτων καθώς αντίφαση φαίνεται να υπάρχει μεταξύ της εγκυκλίου του Υπ. Παιδείας και των Οδηγιών χρήσης που δίνονται στο Πληροφοριακό Σύστημα καταγραφής. Ειδικότερα:
Στην εγκύκλιο με θέμα «Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014» τονίζεται ότι «Για τον προ-υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού ελήφθησαν υπόψη οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά στην εκάστοτε σχολική μονάδα, οι προβλεπόμενες ώρες διδασκαλίας για τη λειτουργία των τμημάτων σε κάθε σχολική μονάδα με βάση τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων και τα ισχύοντα προγράμματα σπουδών…».
αναφέρεται ότι μετά την Α΄ Ανάθεση της Κύριας Ειδικότητας «ο αλγόριθμος ξεκινάει πάλι από το επίπεδο της σχολικής μονάδας προκειμένου να πραγματοποιήσει την κάλυψη των διδακτικών αντικειμένων που διαθέτουν όλες οι ειδικότητες ως Α΄ Ανάθεση (ΣΕΠ, Ερευνητική Εργασία-PROJECT, Ειδική Θεματική Δραστηριότητα, Σχολική και Κοινωνική Ζωή (Σ.Κ.Ζ.), Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α.))
ΟΜΩΣ τα διδακτικά αντικείμενα  Σχολική και Κοινωνική Ζωή (Σ.Κ.Ζ.) και Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α.) δεν υπάρχουν στα ισχύοντα προγράμματα σπουδών αλλά αποτελούν μέρος των νέων Προγραμμάτων Σπουδών που εφαρμόζονται πιλοτικά την τελευταία διετία σε λίγα μόνο σχολεία της χώρας.
Τι να συμπεράνει λοιπόν κανείς; Ότι έχει ήδη αποφασισθεί η γενικευμένη εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών σε όλα τα σχολεία από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο; Αν κάτι τέτοιο ισχύει, τότε προφανώς ετοιμάζεται και η γενικευμένη εφαρμογή του νέου Προγράμματος Σπουδών για τα Θρησκευτικά για το οποίο έχουν ήδη διατυπωθεί πλήθος ενστάσεων, ενώ την απόσυρσή του ζητά η μεγάλη πλειοψηφία του εκκλησιαστικού και θεολογικού κόσμου. Το Υπουργείο δεν υπολογίζει τις αντιδράσεις αυτές και προχωρά σε γενίκευση του Προγράμματος Σπουδών;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)