29/4/14

Ο Παναγιώτης Ανδριόπουλος απαντά στο Γραφείο επί των αιρέσεων της Μητροπόλεως Πειραιώς

Από τον κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλο λάβαμε το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα:
Αγαπητοί διαχειριστές,
σας επισυνάπτω την απάντησή μου στην απάντηση του Γραφείου επί των Αιρέσεων της Μητροπόλεως Πειραιώς, την οποία έχετε αναρτήσει.
Σας παρακαλώ να την αναρτήσετε, αφού αυτό επιβάλλει η δεοντολογία, με δεδομένη την αναφορά του Γραφείου στο πρόσωπό μου.
Χριστός Ανέστη!
Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου
Δεν μπορώ παρά να χαρώ που έχω γίνει αιτία
- όπως ισχυρίζονται - για να λάβουν μισθό εν ουρανοίς οι υπεύθυνοι του Γραφείου επί των Αιρέσεων της Μητροπόλεως Πειραιώς.
Είμαι ο ονειδισμός τους! Κι αυτοί το όνειδός μας! Θεωρούν εαυτούς σεσωσμένους και έχουν βαλθεί εργολαβικά να μας σώσουν όλους εμάς, τα απολωλότα πρόβατα.
Εγώ αμαρτάνω "ειρωνευόμενος", αλλ' αυτοί παραμένουν αναμάρτητοι και θεματοφύλακες της Ορθοδοξίας, γενόμενοι τιμηταί των πάντων!
Φυσικά δεν διαβάζουν σωστά τα κείμενα των άλλων, τυφλωμένοι καθώς είναι από την "προάσπιση της πίστεως".
Γράφουν: "... εάν ο κ. Ανδριόπουλος νομίζει ότι τα όσα γράψαμε στο άρθρο μας  είναι «γελοιότητες», θα έπρεπε να κάνει τον κόπο να το αποδείξει με μαρτυρίες από την αγία Γραφή και τους αγίους Πατέρες".
Οι "γελοιότητες" δεν αναφέρονται στο συγκεκριμένο κείμενο για τον θεολόγο Θανάση Παπαθανασίου, αλλά σε όλα τα αντίστοιχα κείμενα που εξαπολύουν καθημερινώς σχεδόν κατά Ορθοδόξων Πατριαρχών, Επισκόπων, Θεολογικών Σχολών, Θεολόγων και γενικώς κατά παντός "παρεκκλίνοντος" - κατ' αυτούς - από την ορθόδοξη πίστη.
Φυσικά δεν πρόκειται να μπω στον κόπο να τους "αποδείξω" το ο,τιδήποτε με Γραφικά ή Πατερικά ρητά. Δεν με ενδιαφέρει αυτή η προτεσταντική ή ιεχωβίτικη πρακτική τους: παράθεση χωρίων κατά το δοκούν.
Οι υπεύθυνοι του Γραφείου Αιρέσεων νομίζουν ότι δεν είχα την τόλμη να ανατρέψω το περιεχόμενο του κειμένου τους, και γι' αυτό κατέφυγα σε ειρωνείες, γεγονός που αποδεικνύει - κατ' αυτούς - ότι η πρόθεσή μου δεν ήταν να συμβάλλω με τη δημοσίευσή του στην οικοδομή του σώματος της Εκκλησίας. Το ερώτημα είναι απλό: Μ' αυτή την τακτική που ακολουθεί το Γραφείο επί των Αιρέσεων της Μητροπόλεως Πειραιώς οικοδομεί το σώμα της Εκκλησίας; Το Γραφείο αυτό λειτουργεί ως διαλυτικό στοιχείο για την ενότητα της Εκκλησίας. Ας το καταλάβουν αυτό οι "υπεύθυνοι" αλλά και ο κυρίαρχος Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ.
Επίσης, ναι, πιστεύω ότι το απόσπασμα του μακαριστού Μητροπολίτου Νικοπόλεως Μελετίου, που παρέθεσα, ως απάντηση, ανατρέπει το περιεχόμενο του άρθρου τους. Γι' αυτό και δεν κάνουν την  παραμικρή μνεία στο ουσιαστικό περιεχόμενο του κειμένου του μακαριστού Μελετίου.
Τέλος, απαντώ και σε κάτι που αφορά στην απάντηση των "υπευθύνων" στον Θανάση Παπαθανασίου. Γράφουν ότι ο Θ.Π. "εισάγει τον καινοφανή και αδόκιμο όρο «ορθόδοξος θεοπασχητισμός», μη μαρτυρούμενο στην Κανονική και Πατερική μας Παράδοση. Ρωτάμε:
ποιά Σύνοδος στα δύο χιλιάδες χρόνια της εκκλησιαστικής μας ιστορίας  καθιέρωσε τέτοιον όρο; Ποιός Πατέρας της Εκκλησίας χρησιμοποίησε  αυτόν τον όρο; Ας κάνει τον κόπο να μας αναφέρει έστω και μία μαρτυρία ο αγαπητός μας κ. Α. Παπαθανασίου".
Αυτό ακριβώς ρωτάω κι εγώ με τη σειρά μου: Ποια Σύνοδος στα χίλια τόσα χρόνια της Εκκλησίας απεφάνθη για τον καθιέρωση εορτασμού της "8ης και 9ης Οικουμενικής Συνόδου"; Ποιος Πατέρας της Εκκλησίας τις χαρακτήρισε ως "Οικουμενικές"; Ας κάνουν τον κόπο να μας αναφέρουν έστω και μια πατερική μαρτυρία γι' αυτή την πέρα από κάθε εκκλησιολογία και λειτουργική πρακτική αυθαιρεσία της Μητροπόλεως Πειραιώς.
Χριστός Ανέστη! 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η συγκεκριμένη "απάντηση"- υπεκφυγή δικαιώνει εκείνους που θεώρησαν περιττή την ενασχόληση του αντιαιρετικού γραφείου με το γνωστό οικουμενιστικό και εκκοσμικευμένο ιστολόγιο στο οποίο μάλλον έδωσαν αξία.

Ανώνυμος είπε...

"Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες". Μεγάλο λάθος του αντιαιρετικού γραφείου της Μητροπόλεως Πειραιώς να ασχοληθούν με τον Ανδριόπουλο. Δεν έχουν καταλάβει ότι οι ύβρεις και οι ειρωνίες που, συχνά, εξαπολύει ο "θεολόγος" αυτός κατά των αγωνιστών του αντι-οικουμενιστικού αγώνα εκθέτουν ανεπανόρθωτα όχι μόνο τον ίδιο αλλά και το σβησμένο Φανάρι του οποίου, ατύπως, λειτουργεί ως εκπρόσωπος. Η λειτουργία της ιστοσελίδας του είναι μέσα στην Πρόνοια του Θεού για να βλέπει ο πιστός λαός τη διαστροφή της αίρεσης του Οικουμενισμού και να την αποστρέφεται.

Βασίλης Κερμενιώτης

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στους δύο σχολιαστές για τα ωραία τους σχόλια.

Κακώς ασχολήθηκε η Μητρόπολη Πειραιά με μπλογκ που προβάλλει τον αντίχριστο Καζαντζάκη! Τέτοια μπλογκ είναι για τον κάλαθο των αχρήστων και είναι εις αιώνιο ονειδισμό.

Ιγνάτιος

Ανώνυμος είπε...

"Το Γραφείο αυτό λειτουργεί ως διαλυτικό στοιχείο για την ενότητα της Εκκλησίας".
Αυτή τη βαρύγδουπη φράση χρησιμοποίησε ο Παναγιώτης Ανδριόπουλος προκειμένου να απαξιώσει τους υπεύθυνους του αντιαιρετικού γραφείου της μητροπόλεως Πειραιώς, στοχεύοντας εμμέσως, στο μητροπολίτη.
Διαλυτικά στοιχεία της ενότητας και καταλύτες δημιουργίας διαιρέσεων και σχισμάτων αποτελούν οι συμπροσευχές, οι αντικανονικότητες, οι αντιπατερικές καινοτομίες, κάποιες "μεταπατερικές" ακαδημίες, κάποιοι διασπαστικοί αντισύλλογοι που θέλουν τα Θρησκευτικά θρησκειολογία, κάποιες φρικαλέες ετεροδιδασκαλίες υψηλά ιστάμενων επισκόπων, κάποια ιστολόγια που τους προβάλλουν κ.ά. κι όχι όσοι αγωνίζονται για την Ορθοδοξία και κατονομάζουν τους πρωτεργάτες της μειοδοσίας!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απολύτα.

"Διαλυτικά στοιχεία της ενότητας και καταλύτες δημιουργίας διαιρέσεων και σχισμάτων αποτελούν οι συμπροσευχές, οι αντικανονικότητες, οι αντιπατερικές καινοτομίες, κάποιες "μεταπατερικές" ακαδημίες, κάποιοι διασπαστικοί αντισύλλογοι που θέλουν τα Θρησκευτικά θρησκειολογία, κάποιες φρικαλέες ετεροδιδασκαλίες υψηλά ιστάμενων επισκόπων, κάποια ιστολόγια που τους προβάλλουν κ.ά. κι όχι όσοι αγωνίζονται για την Ορθοδοξία και κατονομάζουν τους πρωτεργάτες της μειοδοσίας! "

Συμφώνώ απόλυτα και συνυπογράφω.

Λ.

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)