9/7/15

Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης, σύγχρονος ομολογητής της Ορθοδόξου Πίστεως

Εικόνα Οσίου Παϊσίου στο παρεκκλήσιο του
στον Άγιο Νικόλαο Πατρών
ΑΓ. ΠΑΪΣΙΟΣ  Ο  ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ 
ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ
Δόξα, τιμή, αἶνο καί εὐγνωμοσύνη ὀφείλουμε  στόν Τριαδικό Θεό, διότι ἡ Χάρη Του ἀνέδειξε στήν ἐποχή μας τόν Ὅσιο καί θεοφόρο Πατέρα Παΐσιο τόν Ἁγιορείτη.
Μέ ἀφορμή τόν πρῶτο πανηγυρικό ἑορτασμό τῆς μνήμης Του στό Παρεκκλήσιό Του στήν ἐνορία τοῦ Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν, μέ αὐτό τό φυλλάδιο θέλουμε νά τονίσουμε ἰδιαίτερα μία διάσταση τῆς προσωπικότητας τοῦ Ὁσίου, τήν ὁποία συχνά στίς μέρες μας παραβλέπουμε.

Ἔτσι ἐμφανίζουμε τόν Ὅσιο, μόνο ὡς συνεπή ἀσκητή καί παρηγορητή τοῦ ἀνθρώπινου πόνου, πού μέ τά ἔκτακτα χαρίσματά του (προορατικό καί διορατικό) βοήθησε πολλούς ἀνθρώπους. Ναί!  ὅλα αὐτά ἦταν ὁ  Ἅγιος Παΐσιος .  ἀλλά παράλληλα ὁ  Ὅσιος Παΐσιος ἦταν καί ἀσυμβίβαστος Ὁμολογητής τῆς Πίστεώς μας καί πολέμιος τῶν κάθε λογῆς διαστρεβλώσεων τῆς Εὐαγγελικῆς Ἀλήθειας, εἴτε αὐτή  συντελεῖτο στίς αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ καί Προτεσταντισμοῦ, εἴτε καί ἐντός τῆς Ἐκκλησίας μας (Οἰκουμενισμός, ἄκριτος Ζηλωτισμός).
Στό σύντομο αὐτό φυλλάδιο, μέ ἀφορμή ἐπιστολή τοῦ ἰδίου τοῦ Ἁγ. Παϊσίου, θέτουμε πολύ ἐπιγραμματικά κάποια κρίσιμα ζητήματα πρός εὑρύτερο πνευματικό προβληματισμό γιά τήν οἰκουμενιστική λαίλαπα, πού ἒχει ἐνσκήψει στήν Ἐκκλησία μας καί θλίβει καί ταλαιπωρεῖ καί σκανδαλίζει τίς ψυχές πολλῶν ἀδελφῶν μας.
Στήν ἐποχή μας, ἐποχή συγχύσεως καί πνευματικῆς ἀφασίας, ἡ ζωή τῶν Ἁγίων καί θεοφόρων Πατέρων εἴθε νά ἀποτελέσει ὁδοδείκτη τῆς δικῆς μας ἐν Χριστῷ πολιτείας.
Ταῖς τοῦ Ὁσίου καί Θεοφόρου Πατρός ἡμῶν Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου 
πρεσβείαις Χριστέ ὁ Θεός, ἐλέησον καί σῶσον ἡμᾶς.  Ἀμήν.
 Πάτρα 12  Ἰουλίου  2015
Πρωτοπρεσβύτερος
Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος
Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
τηλ. 6945-377621 - agotsopo@gmail.com


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΕΔΩ.

7 σχόλια:

panagiotisandriopoulos είπε...

Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου
Ο κληρικός της Μητροπόλεως Πατρών Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, επέλεξε να «τιμήσει» τον νέο άγιο της Εκκλησίας μας Παϊσιο τον αγιορείτη με δύο …ευφάνταστους τρόπους.
Πρώτα, μετέτρεψε ένα γραφείο – παράπηγμα το λέω εγώ – δίπλα στον Ναό του Αγίου Νικολάου Πατρών, σε παρεκκλήσιο του οσίου Παϊσίου. Η παλιά κουζίνα αυτού του γραφείου είναι το ιερό (sic) του σημερινού παρεκκλησίου! Πέρα από την ασέβεια εδώ έχουμε και την αποθέωση του κιτς. Απ’ αυτή την άποψη, η μετατροπή της κουζίνας σε ιερό είναι πολύ cult κίνηση!
Μετά, πάντοτε στο πλαίσιο της «τιμής» του αγίου, εξέδωσε και κυκλοφόρησε και μέσω διαδικτύου ένα φυλλάδιο για το τι είπε ο όσιος Παϊσιος για τον Οικουμενισμό. Δεν καταδέχομαι φυσικά να απαντήσω στις πομφόλυγες που παραθέτει ούτε στην διαστρέβλωση των κειμένων του γέροντα που έχουν, φυσικά, τη δική τους ερμηνεία. Στέκομαι μόνο στο γεγονός ότι παίρνει «αφορμή» από τον όσιο Παϊσιο για να επιτεθεί με δριμύτητα στο Οικουμενικό Πατριαρχείο.
Τον καταγγέλλω δημοσίως για την σπίλωση της μνήμης των μεγάλων Πατριαρχών, Ιωακείμ Γ’, Μελετίου Μεταξάκη και Αθηναγόρου, τους οποίους ονομάζει «μασόνους», επικαλούμενος, μάλιστα, «μασονικά περιοδικά». Επιτίθεται, φυσικά, και εναντίον του Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου για την «συμπροσευχή» με τον Πάπα στο Φανάρι και όχι μόνο.
Καταγγέλλω τον κληρικό Αναστάσιο Γκοτσόπουλο ότι καπηλεύεται τη μνήμη του αγίου Παϊσίου για να προωθήσει τις εμμονές και ιδεοληψίες του. Εφ’ όσον αισθάνεται άβολα στην Ορθόδοξη Εκκλησία να πάει κληρικός στον καθηρημένο και αφορισμένο Σέρβο (πρ. Μητροπολίτη Ράσκας) Αρτέμιο, τον οποίο εξυμνούσε και μετά την απόσχισή του από την Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία. Τώρα που η Σερβική Εκκλησία τον αφόρισε, άνετα μπορεί ο κληρικός Α. Γκοτσόπουλος να προσχωρήσει στην αγαπημένη του αίρεση, του τάχα και «αντι-οικουμενισμού».
Φυσικά, ευθύνη για όλο αυτό το χάλι φέρει ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος.
http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2015/07/blog-post_38.html

Ανώνυμος είπε...

Αραγε οι Θεολογικες Σχολες δεν εμαθαν στους φοιτητες ποτε πως οταν κινδυνευει η Ορθ.Πιστις,ειναι υποχρεωμενες ακομα και οι πετρες να διαμαρτυρηθουν;
Μπορει τουλαχιστον , Οταν δεν λειτουργουν οι Ι.Κανονες να λειτουργησει η συνειδηση της Ορθ.Εκκλησιας;
Πολυ σκληρο το σχολιο, πριν κατανοησει κανεις την ουσια της ''χωματοποιησεως'' και της ''θνητοψυχιας'' εκ της περα ως δηθεν Αποστολοπαραδοτης διδασκαλιας της Εκκλησιας,της οποιας το Συνοδικον της, δεν ειναι μια διατριβη,δεν ειναι μηχανολογια αλλ'αιωνιως λαλει ως οι Προφηται ειδον, οι Αποστολοι ως εδιδαξαν,η Εκκλησια ως παρελαβεν,οι Διδασκαλοι ως εδογματισαν''..εξ Αγιου Πνευματος!!!
Ολες δε οι ιδεες και θεωριες των πεπλανημενων εκπεμπει σημα το Συνοδικον ,οτι ''...διαβαλλουσι το αυτεξουσιον Του Δημιουργου''...
Μια φιλια-ενωσις χτισμενη σε μια θεολογια μεταπατερικη που τεινει να καταληξει (απ'ο,τι εχουμε καταλαβει )οτι κεντρο της ευχαριστιακης συναξεως ειναι ο επισκοπος και οχι Ο Χριστος,αυτη η θεολογια δεν ειναι Ορθοδοξη και ο επισκοπος αυτος δεν ειναι εις τοπον Θεου.Εις τοπον Θεου βεβαιως θα καθισει κ ο αντιχριστος[Β` Θεσ β 4]...
Ο π.Αναστασιος δεν καπηλευεται τη μνημη του γερ.Παισιου.Δεν ειναι εμμονη ουτε μια ιδεα η ζωη εν τη Ορθ Πιστει ,,αλλα μεθεξη του Θειου την οποια μονον οι αγιοι αξιωθηκαν!
Το να παραμερησεις την αγαπη,το σεβασμο και τον φοβο Του Θεου και αλλου να επιστηριξεις την ψυχη σου, ειναι πτωσις φοβερα και οχι το να ζεις εν Χριστω και να προσπαθεις να μην ανεχεσαι καμια καινοτομια εις την Πιστιν των Πατερων,ακομα δε περισσοτερον,το να εισαι θεματοφυλακας της Ιερας Παραδοσεως,οπως ηταν και ο γερ.Παισιος! Οι αφορισμοι δεν ωφελουν! Αυτο που ωφελει και σωζει ειναι η Χαρις και η αληθεια μεσα στην Εκκλησια !
Με πονο ψυχης!

Ανώνυμος είπε...

Ο Ανδριόπουλος, τυφλωμένος από εμπάθεια και πάντοτε επιπόλαιος δεν έχει προσέξει ότι ο π. Αναστάσιος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ. Είναι τρίτος στη σειρά μετά τον π. Θεοδόσιο και τον π. Σπυρίδωνα. Υπεύθυνος για το παρεκκλήσιο είναι το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο με τον προϊστάμενο π. Θεοδόσιο.
Ο Ανδριόπουλος, όπως πάντα αποκρύπτει την αλήθεια μιλώντας για «παράπηγμα». Αποκρύπτει ότι το παρεκκλήσιο κτίστηκε αρχικά και λειτούργησε για χρόνια ως βαπτιστήριο του Ναού.
Την απάντηση για το παρεκκλήσιο του την έδωσαν οι εκατοντάδες του πιστού λαού που συμμετείχαν στον Εσπερινό και στην Αγρυπνία στο παρεκκλήσιο.
Και όπως πάντα, αν και θεολόγος, δεν τολμά να αντικρούσει την επιχειρηματολογία του π. Αναστασίου.
Ναι! Ανδριόπουλε, αν έχεις τα θεολογικά κότσια τόλμησε να απαντήσεις. Τόλμα φίλε μου, αν διαθέτεις κότσια ……….

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Εμείς πάντως ακόμη περιμένουμε ακόμη από τον κ.Ανδριόπουλο να τοποθετηθεί στα ερωτήματα μας

1) Πως σχολιάζει ότι ο π.Παϊσιος έγραψε για τον Πατριάρχη Αθηναγόρα:
«Ἀγάπησε μίαν ἄλλην γυναίκα μοντέρνα, πού λέγεται παπική ἐκκλησία, διότι ἡ Ὀρθόδοξη Μητέρα μας δέν τοῦ κάμνει καμμίαν ἐντύπωσι, ἐπειδή εἶναι πολύ σεμνή». Καί γιά τίς ἐνέργειες αὐτές τοῦ τότε Πατριάρχου Ἀθηναγόρα γράφει στήν συνέχεια ὁ ἅγιος Παΐσιος: «Τό ἀποτέλεσμα ἦταν νά ἀναπαύσῃ (ὁ Πατριάρχης) μέν ὅλα τά κοσμικά παιδιά, πού ἀγαποῦν τόν κόσμον καί ἔχουν τήν κοσμικήν αὐτήν ἀγάπην, νά κατασκανδαλίσῃ ὅμως ὅλους ἐμᾶς, τά τέκνα τῆς Ὀρθοδοξίας, μικρά καί μεγάλα, πού ἔχουν φόβο Θεοῦ».

2) Ο π.Παϊσιος έπαψε να μνημονεύει τον Πατριάρχη Αθηναγόρα. Σήμερα η εκκλησία μας τίμησε για 1η φορά τον π.Παϊσιο ως Άγιο -φυσικά εδώ και πολλά χρόνια είναι Άγιος στην συνείδηση του πιστού λαού. Ποιος λοιπόν τελικά είχε δίκιο; Ο Άγιος π.Παϊσιος ή ο Αθηναγόρας;

3) Τι νομίζει ότι θα έκανε σήμερα ο Άγιος π.Παϊσιος, τώρα που τα Οικουμενικά ολισθήματα έχουν πολλαπλασιαστεί;

Ακόμη περιμένουμε να μας απαντήσει!
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/07/blog-post_10.html

Ανώνυμος είπε...

Πολύ κακώς δημοσιεύσατε το πρώτο σχόλιο! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΛΕΠΩ!

ΑΙΣΧΟΣ!

ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Οι εκατοντάδες του πιστού λαού της Πάτρας που προσκύνησαν το Παρεκκλήσιο του Οσ. Παϊσίου στον Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Πατρών που υπηρετεί ο π. Αναστάσιος και οι δεκάδες ιστοσελίδες και τα ιστολόγια που δημοσίευσαν το τεκμηριωμένο και αποκαλυπτικό του κείμενο αποτελούν την καλύτερη απάντηση σε όσα έωλα και εμπαθή γράφει ο Ανδριόπουλος.

Ανώνυμος είπε...

Εύγε στον εκλεκτό ομολογητή κληρικό της μητροπόλεως Πατρών, π.Αναστάσιο Γκοτσόπουλο, για το πόνημά του που διαφωτίζει αρκούντως την αντιοικουμενιστική πτυχή της προσωπικότητος ενός συγχρόνου αγίου.
Είναι, άραγε, τυχαίο το γεγονός ότι όλοι οι νεότεροι άγιοι και οι καταξιωμένοι στη συνείδηση του πιστού λαού πνευματικοί πατέρες συγκλίνουν στην άποψη ότι ο οικουμενισμός είναι απόβλητος από Ορθοδόξου Χριστιανικής σκοπιάς; Πώς,άραγε, μπορούμε να παραβλέψουμε αυτό το consensus, ελαφρά τη καρδία και άνευ συνεπειών για την ακεραιότητα του Ορθοδόξου Δόγματος;
Λ.Ν.

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)